سپاه از بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم خبرداد حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم
سرخط خبرها

آیت‌الله علم‌الهدی: توسعه علمی، زمینه‌ساز حل‌وفصل همه مشکلات کشور است | سازمان بسیج علم، قلب تپنده حرکت نخبگانی استان باشد

  • کد خبر: ۱۷۳۰۱۰
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
آیت‌الله علم‌الهدی: توسعه علمی، زمینه‌ساز حل‌وفصل همه مشکلات کشور است | سازمان بسیج علم، قلب تپنده حرکت نخبگانی استان باشد
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی پیشرفت و تعالی علمی ایران اسلامی است که در صدر امور قرار دارد زیرا به ‌وسیله توسعه علمی است که می‌توان به ثروت درونی رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امروز، ۱۵ تیر، در دیدار با جمعی از نخبگان، پژوهشگران و فناوران خلاق بسیجی استان که به میزبانی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: اوایل پیروزی انقلاب متأسفانه براساس نفوذ فرهنگی طاغوت، شرایطی به وجود آمده بود که قشر نخبگانی و اندیشمندان جامعه همگی در حالات روحی و موضع‌گیری‌های فرهنگی خود متأثر از فرهنگ غربی بودند. بر همین اساس اکنون شما را می‌توان سرمایه و افتخار این کشور دانست، زیرا وجود شما نشانی روشن از ارتقا و رشدی دارد که جامعه انقلابی کشور به آن دست پیدا کرده تا به عالی‌ترین مراتب علمی دست پیدا کند و در تخصصی‌ترین زمینه‌های موجود، گره‌گشای سایر اقشار و آحاد ملت باشد.

وی افزود: شما عزیزان جوان بسیجی باید متوجه باشید که به شما به چه چشمی نگاه می‌کنند. این یک نظام ارزش‌گذاری است که شما باید به آن توجه کنید. در شرایط فعلی، پیشرفت و تعالی علمی ایران اسلامی است که در صدر امور قرار دارد، زیرا به وسیله توسعه علمی است که می‌توان به ثروت درونی رسید، جامعه را از گرفتاری‌های موجود بی‌نیاز کرد و شرایطی را رقم زد که زمینه ظهور بقیه‌الله الاعظم (عج) را فراهم کند.

سازمان بسیج علمی، قلب تپنده دانش‌بنیان‌های استان

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز دولت نسبت به مسائل دانش‌بنیان و شرکت‌های فناور توجه ویژه‌ای دارد. رئیس‌جمهور در سفر استانی وقتی به مشهدالرضا (ع) آمدند، بازدید از پارک علم و فناوری را در دستور کار قرار دادند تا نشان دهند که نسبت به این مسئله دغدغه دارند. علاوه بر این در حالت کلی امروز تحت تأثیر بیانات رهبر معظم انقلاب و فعالیت دولت، شرایط به گونه‌ای رقم خورده که اگر هم سازمان یا جریانی خود را بی‌توجه به حوزه دانش‌بنیان بداند و در این راستا حمایتی از خود نشان ندهد، خودبه‌خود توسط مردم و سایر جریان‌ها به انزوا رانده خواهد شد.

وی ادامه داد: این شرایط مطلوبی است که حمایت سازمان‌ها از دانش‌بنیان‌ها به یک استاندارد مرسوم و هنجار مقبول تبدیل شده است. در همین فضا باید کمیته‌ای به دستور فرمانده سپاه استان ایجاد شود که حمایت از سازمان بسیج علمی را سرلوحه برنامه‌های خود بداند. این حمایت‌ها نیز در نهایت باید شرایطی را رقم بزند که سازمان بسیج علمی به قلب تپنده و جریان ساز حرکت نخبگانی استان تبدیل شود.

علم‌الهدی تأکید کرد: این حمایت برای بازاریابی بیشتر، تجاری‌سازی محصولات و کمک به تولید محصولات دانش‌بنیان است، زیرا در حال حاضر کشور‌های همسایه ما بازار بکر و نیازمندی به محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی دارند و البته به‌موازات بازاریابی خارجی، بازاریابی داخلی هم باید تقویت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->